Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Τι αλλο θα δουμε.


Aλλο κι αυτό: που αλλού θα χρειαστούν σεκιουριτάδες;;;


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΩΝ ΑΡΚΑΔΙΑΣ-ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ / ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενημερώνουμε όλους τους συναδέλφους Μελισσοκόμους που έχουν μεταφέρει τα μελίσσια τους στην ευρύτερη περιοχή του όρους Μαίναλο Αρκαδίας, ο,τι μετά από από πολλαπλά κρούσματα κλοπών κυψελών, αναθέσαμε την φύλαξη αυτών σε ιδιωτική εταιρία φύλαξης και προστασίας (SECURITY).

O πρόεδρος, Γεώργιος Σεντεμέντες / Ο γραμματέας, Γεώργιος Λάγιος
! και τα μελίσσια κλέβουν οι αθεόφοβοι;;;;;
Περισσότερα/More...

3 σχόλια:

Anestis Ketsetzidis είπε...

Ατιμωρησία φίλε μου.Παντού,σε όλα.
Αυτό και μόνο φταίει.

beelovers είπε...

φορι καλησπέρα η ιστορία ήταν αληθινή και έγινε στην Θεσ/νίκη . θα τα πούμε στο τηλ 6944694560

john fistikis είπε...

ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΕ ΦΟΡΗ ( ΝΑ ΜΑΛΩΝΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ''Ι'' ) , ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ ΣΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΤΡΙΜΗΝΟ . ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΠΟ ΑΠΛΗ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ GOOGLARISMA ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΦΟΡΗΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ. ΕΝΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ-ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΛΟΓΩ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ , ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΡΥΖΩ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.. !
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΙΣΣΙΑ , ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΣΕ ΓΕΜΙΖΟΥΝΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΤΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΕ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΑΤΕ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΓΩΝΙΣΤΗ ΦΟΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΙΤΙΚΗ ΦΛΩΡΙΝΑ !