Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

ΣΦΗΚΕΣ

Δεν το περιμενα οταν ξεκινησα την μελισσοκομικη μου περιπετεια οτι το μεγαλυτερο προβλημα που θα αντιμετωπιζα θα ηταν οι σφηκες.Ολα μου φαινονταν βουνο βασσιλοτροφια ,βαροα ,νοζεμιαση ,μεταφορες,τροφες πως θα τα συντονισω ολα αυτα και χωρις να κανω λαθος?Τελικα απο αλλου το περιμενα και απο αλλου μου ηρθε.ΣΦΗΚΕΣ, ναι αυτα τα κιτρινομαυρα πλασματακια (κριμα γιατι εχουν και τα χρωματα της ΑΡΕΙΑΝΑΡΑΣ) μου καναν τετοια ζημια σε σημειο απογοητευσης για την μελοντικη μου ενασχοληση.Χιλιαδες σφηκες επιτιθενται στα μελισσακια μου ,ξεκινησαν πρωτα απο τα αδυναμα μελισσια και αφου αδειασαν τις κυψελες απο πλυθησμο ορμησαν στα δυνατα.Ευτυχως τα προλαβα,σκοτωσα πανω απο 2.000 σφηκες μικρυνα τις εισοδους οσο το δυνατον πιο πολυ και ετσι τα μελισσακια μπορουν και αμυνονται και τις πετουν εξω απο την κυψελη.Δοκιμασα ολων των ειδων τις παγιδες και τα δολωματα και δεν καναν τιποτα ,οπως ειπε και ο Μαρκος ο Παριανος αν δοκιμασουν το μελι δεν πανε σε κανενα αλλο δολωμα.
Παρακατω δειτε ενα μικρο δειγμα απο το τι εγινε εξω απο τις κυψελες.

Κιτρινομαυρο χαλακι.
Τα μελισσακια αμυνονται

Δεν υπάρχουν σχόλια: