Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

Εξοπλισμος

Αναλογα με το τι ειδους ενασχοληση με την μελισσοκομια  θελεις να κανεις (ερασιτεχνικη-ημιεπαγγελματικη-επαγγελματικη)ειναι και το ειδος του εξοπλισμου.Αυτος που θελει να ασχοληθει ερασιτεχνικα με την μελισσοκομια δεν χρειαζεται να ξοδεψει πολλα χρηματα για εναν εξοπλισμο που δεν του ειναι απαραιτητος.Οσο προχωρα καποιος με το αθλημα τοσο θα καταλαβαινει και τις αναγκες του για επιπλεον η πιο ακριβο εξοπλισμο.Ετσι και εγω προτιμησα σχετικα φθηνες λυσεις,για να καλυψω τις ερασιτεχνικες μου ανησυχιες.Παρακατω θα δειτε καποιες φωτο απο τον ελαχιστο εξοπλισμο που θελει ο μελισσοκομος.
                                               Ξεστρο..................7€
                                            Προσωπιδα..............7,5€
                                         Καπνιστηρι..........................22€


Για φοντο στις φωτογραφιες δουλεψα ενα νεο υλικο ,ειναι το πατωμα του σπιτιου μου,καρναζεικο μαρμαρο,20 χρονων και δεν εχει παθει τιποτα.

3 σχόλια:

markos aliprantis είπε...

Έτσι κάπως ξεκίνησαν όλοι δλδ με λίγα εργαλεία και εξοπλισμό.Από εκεί και πέρα αν σου αρέσει και μεγαλώσεις το μελισσοκομείο τότε μπαίνεις στο λούκι των εξοπλισμών και των ατελείωτων ωρών δουλιάς.
Με ενδειαφέρει πολύ το σύστημα εναλακτικής ενέργειας μια και στο νησί μου από τις 365 μέρες που έχει ο χρόνος τις 340 φυσάει απ΄την μιά και απ΄την άλλη είμαι σε σχέσει με άλλους μεγάλος καταναλωτής κατά την άποψή μου.Πληρώνω στην ΔΕΗ γύρω στις 3000-3500€ τον χρόνο και θέλω να δώ αν έχω μακροπρόθεσμα απόσβεση κεφαλαίου.Στο blog μου έχω το mail μου.Αν θές στείλε μου κάποια σχέδια μαζί και το τηλ. να σε πάρω να τα πούμε.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Ε με ένα ξέστρο και ένα καπνιστήρι ξεκινάς ,και χωρίς να το καταλάβεις έχεις απο 2-3.
Χωρίς να χρειάζεσαι τίποτα,μπαίνεις σ ένα μελισσοκομικό μαγαζί και βγαίνεις φορτωμένος διάφορα.
Τα μελίσσια είναι κόλλημα.

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα ειμαι ασχετοσ με τη μελισσοκομικη αλα μαρεσει σκεφτομαι τωρα να ξεκινισω θα τα καταφερω?